Tractari auto

O idee buna este sa aveti memorat in telefonul mobil numarul unei firme specializata in oferirea serviciilor de tractari auto si asistenta rutiera in zona dv de rezidenta. Puteti oricand suna la numarul unic: 0749152441, serviciul nostru de ASISTENTA RUTIERA fiind disponibil 24 de ore din 24.









vineri, 11 martie 2011

Efectele Scumpirii Benzinei

In jurul orelor 23.10 angajatii unei benzinarii din centrul capitalei au asistat la o scena desprinsa parca din filmele cu miliardari.
Un barbat necunoscut a intrat in benzinarie cu masina si a alimentat fara intrerupere pana cand a umplut rezervorul, dupa care a platit cu numerar,de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
Casiera de serviciu l-a urmarit pe barbat pe monitor cum alimenteaza fara discernamant si si-a alertat colegii.
-A alimentat o vesnicie, credeam ca i-a inghetat mana pe pistolul pompei, povesteste casiera.
-Eu am fugit repede afara ca sa-l salvez, am incercat sa-i smulg pistolul din mana, dar era prea tarziu: deja isi umpluse rezevorul. Am strigat la el:
"Ce-ai facut nenorocitule, o sa infunzi puscaria! Stii cat costa litrul de benzina? Stiti ce mi-a raspuns? A zis cu nonsalanta: "Chiar asa, domnisoara, cat face?
Baiatul care spala parbrize in benzinarie este inca in stare de soc.
-Credeam ca vrea sa puna si el un litru-doi, cat sa ajunga acasa. Cand am vazut ca depaseste patru litri si nu se opreste m-am panicat.
Le-am zis colegilor ca avem un investitor strain la pompa trei.

www.e-tractariauto.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tractari auto 0749152441